De telefonische bereikbaarheid heeft u nu zelf in de hand. Techniek hoeft voor u
geen beperking te zijn want in de virtuele telefooncentrale zijn state-of-the-art
functionaliteiten voor u beschikbaar.
Zo heeft u standaard de volgende functionaliteiten:
- Inkomend telefoonverkeer wordt aangeboden op zowel uw kantoor als mobiel toestel
of smartphone
- Bellen vanaf uw mobiele toestel, ook al heeft u een mobiel abonnement van een andere
serviceprovider, loopt via Dentalfone waardoor u profiteert van ons goedkoop beltarief.
In tegenstelling tot andere providers is het verkeer tussen uw mobiel en telefoontoestel
of PC applicatie zonder kosten !!!
- U kunt buiten uw praktijkuren de Dentalfone tekstmelder activeren waarbij de beller
een keuzemenu wordt aangeboden Hier een voorbeeld van een keuzemenu; “Op
dit moment is tandartspraktijk Fulling gesloten. Voor het maken van afspraken kunt
u ons morgen bereiken vanaf 09:00 uur. Toets 1 voor het achterlaten van een terugbelverzoek.
Toets 2 als u thans een spoedeisende situatie heeft. U wordt dan doorverbonden met
de dienstdoende spoedarts.
U heeft zelf de mogelijkheid om, eventueel op afstand, de doorschakeling
of meldtekst te kunnen wijzigen,
Dit als u zelf een wachtdienst verzorgt of u uw telefoonverkeer bij uw
partner of samenwerkende praktijk
Wenst te laten opvangen. Maakt uw samenwerkende praktijk ook gebruik van
Dentalfone dan heeft u geen
kosten.