Dentalfone

Tel. 0343-76 70 30

Dentalfone

Tel. 0343-76 70 30

Via onze software kunt u niet alleen realtime inzicht krijgen in de antwoorden van een uitgestuurde vragenlijst, maar heeft u direct aanvullende analyses en modules ter beschikking. Of het nu in beeld brengen is van de trend op vraagniveau of inzicht in de klantbeleving van de interactie per tandarts. We maken het voor u allemaal realtime mogelijk. 

Uw persoonlijke omgeving

Via uw persoonlijke dashboard ziet u niet enkel een realtime tevredenheids- of kwaliteitcijfer, maar kunt uw gegevens tot op praktijk, regio of per tandarts terugzien en bij afwijkingen eenvoudig bijsturen. Het bieden van actuele, relevante  en à la minute geanalyseerde resultaten is voor ons dan ook een belangrijke waarde.

Delen en ontwikkelen

Succesvolle organisaties zijn organisaties die dicht bij hun klanten staan en klantsignalen weten te vertalen naar verbeteracties. Het is daarom van het grootste belang dat alle medewerkers bekend zijn met- en worden betrokken bij de uitkomsten van onderzoeken. Om u hierbij te helpen kunt u de resultaten eenvoudig met uw collega’s delen. Via een lichtkrant of beeldscherm brengt u de stem van de klant overal in de organisatie. De onderzoeksmeters kunt u bijvoorbeeld zeer eenvoudig in uw eigen intranet of plaatsen en via ons autorisatieprotocol kunt u uw collega's simpel toegang tot (delen van) het dashboard geven.

Wat dacht u van het weergeven van de klantbeleving via uw eigen website of op het TV-scherm van uw wachtkamer ?

Hoe werkt de Dentalfone Klant Tevredenheids Monitor?

Deze module werkt vanuit een geautomatiseerd proces, waarvan u de keuze heeft dat uw patienten worden benaderd vanuit een e-mail of SMS.

Ons advies is gebruik te maken van een combinatie te maken met bijvoorbeeld een SMS herinneringsservice. Dit kan geschieden met behulp van uw bestaande aanbieder of wij kunnen u hierbij ondersteunen. Ook als uw bestaande afspraaksysteem nog niet voorziet in de koppeling met de sms-herinneringsservice hebben wij hiervoor ook de nodige oplossingen.

Daags of een week voorafgaand kan met een sms-herinneringsservice uw patiënt worden herinnerd aan de (vervolg)afspraak. Een dag na het bezoek kan eveneens een SMS worden gezonden met een link naar de korte vragenlijst. Vanzelfsprekend kan in plaats van een sms dit ook per e-mail worden verzorgd.

Indien een lage score wordt behaald, kan hierop direct actie worden ondernomen. Alle resultaten zijn via online dashboard inzichtelijk.

Sumier:

 

Wat zijn de kosten:

Optie A: Standaard vragenlijst

Opstart 200 euro

Per maand 20 euro

 

Optie B: Maatwerk vragenlijst

Opstart 250 euro

Per maand 30 euro

Klanttevredenheidsmonitor