Dentalfone

Tel. 0343-76 70 30

  Keuzemenu’s voor uw klanten!

 

Geef uw patiënt altijd een keuze:

Een snelle beantwoording en een prettige telefoonstem is nog steeds een visitekaartje voor uw praktijk.

Zorg dan ook dat uw bellers niet alleen professioneel worden beantwoord, maar geef hen ook de aandacht die ze verdienen. Heeft u wel eens gemerkt hoeveel bellers een antwoordapparaat krijgen met een slecht ingesproken meldtekst waarbij zij veel moeite moeten doen om in een spoedsituatie een onduidelijk telefoonnummmer te noteren?

Nu heeft u de mogelijkheid om niet alleen uw patienten goed te woord te staan, maar ook een keuzemenu te bieden die is afgestemd op uw praktijkuren. In de Dentalfone oplossing bieden we niet alleen een prettige meldtekst, specifiek afgestemd op uw situatie, maar tevens een keuzemenu als u niet beschikbaar bent of een aankondiging “even geduld” als men in de wacht wordt gezet.

Hier kunt u enkele voorbeelden horen indien een beller in spoedsituaties wordt doorverbonden naar een waakdienst of een dienstdoende collegapraktijk..

 

 

Spoedlijn

 

 

Via de meldtekst bent u tevens in staat om aanvullende informatie te verstrekken, zoals die voor contact betaling bij een spoedconsult.

 

Inspreken meldtekst + vervolgtekst:

Deltafone basis is standaard voorzien van uw meldtekst en een vervolgtekst zonder dat hiervoor meerkosten in rekening worden gebracht.

 

Optie 1: abonnement voor 3 meldtekstwijzingen per jaar

Omdat er altijd wel afwijkende situaties kunnen voordoen bieden wij u de mogelijkheid om aangepaste teksten te laten inspreken. Hiervoor is een aanvullend abonnement van 3 wijzigingen per jaar(3 dagen voor activering door te geven) voor slechts € 75,= per jaar.

 

Optie  2: abonnement voor 5 meldtekstwijzigingen per jaar

In deze situatie heeft u per jaar 5 maal de mogelijkheid een wijziging te laten inspreken. Hiervoor zijn de additionele kosten (ook weer 3 dagen voor activering door te geven) voor slechts € 100,= per jaar.

 

 

 

103-Afwezig.mp3